Vårt företag THSL Stockholm Städ är dedikerat till att göra livet enklare och smidigare för våra kunder. Enkelhet är en av våra starkaste konkurrensfördelar, och vi strävar efter att göra våra tjänster enkla att förstå, köpa och uppskatta.
Vi är stolta över att kunna erbjuda hög kvalitet på vårt arbete och vår KVALITETSPOLICY garanterar att du som kund är nöjd med vårt arbete. Om det mot förmodan skulle uppstå problem har du möjligheten att inom 48 timmar göra en reklamation.
Din säkerhet är vår prioritet och vi följer strikt SÄKERHETSPOLICY för att säkerställa att du som kund känner dig trygg med vår service. Vi har en noggrann rekryteringsprocess där alla anställda lämnar utdrag ur belastningsregistret och skriver på sekretessavtal.
För att du ska känna dig trygg har vi också FÖRSÄKRINGSÅTAGANDEN som inkluderar en ansvarsförsäkring med ett försäkringsbelopp på upp till 10 miljoner kronor. Våra anställda är också försäkrade.
Vi strävar efter att ha samma medarbetare som utför uppdraget för att göra arbetet effektivare och öka din trygghet. Vår SAMMA STÄDERSKA policy innebär att du som kund kommer ha en regelbunden och kunnig städare som utför städningen hos dig.
För att minimera vår miljöpåverkan använder vi miljömärkta produkter och har en MILJÖPOLICY som prioriterar miljövänliga lösningar och åtgärder.
Alla anställda på vårt företag har kollektivavtal, är ansvarsförsäkrade, får friskvårdsbidrag och internutbildning. Vi är stolta över att ha en ANSTÄLLNINGSPOLICY som tar hand om våra anställda och skapar en arbetsmiljö som är positiv och motiverande.
På THSL Stockholm Städ är vi dedikerade till att leverera hög kvalitet på våra tjänster samtidigt som vi strävar efter att minimera vår påverkan på miljön och skapa en positiv arbetsmiljö för våra anställda. Vi ser fram emot att kunna hjälpa dig och göra ditt liv lite enklare.
Din beställning är klar
Tack för att du välja oss.
Din beställning är mottaget och vi återkopplar till er så snart som möjligt.